:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Tuesday, October 13

:: dekat | j a u h ::












.dekat. sebelah je. sebelah. sungguh dekat. tapi jauh. jauh sangat. itulah agaknya apabila orang kata dekat tapi jauh. duduk dah dekat sangat tapi rasa masih jauh. jauh sangat. mungkin sebab hati ako hendak berada lebih dekat, sangat dekat dengan dia. mungkin itulah sebabnya. jiwa yang meronta, ako senyapkan, hati yang bergelora, ako diamkan, akal yang berkata, ako fikirkan. biarlah. mungkin ini permulaan cerita ako yang ako sendiri belum pasti mulanya di mana. kuharap bermulalah. sudah ataupun akan. jauh. itu takpa. jauh. tapi ako bahagia. jauh hanyalah rasa. dekat, itulah dia. ako gembira mendengar cerita. ako bahagia mendengar tawa. ako berbunga-bunga, bila dekat dengannya.


p/s: kdg2 ape yg kite cube fikirkan, itu bukanlah ceritenye, hanye fikiran kite yg mereka... kadang senyum, tak semestinye suke, kadang masam, tak semestinye duka... so, fikirlah positif... peace toll!!!

4 comments:

Adian said...

wow ib dah maju. bagus2... watlah solat istikharah minta petunjuk.. doa banyak2 untuk temui kekuatan (pasang tahajud cinta pun bleh hehe).. kalau tak boleh juga tpaksalah cari bomoh mak esah (matilah ajaran kontrari hahahahahhaha)

.ib. said...

hehe... adian2... itu ako je yang raselah... bukan die... hehe... papepun love dosen travel on a one way street kan...? hehe. tgh berusaha ni... sambil2 layan tahajjud cinta n ST12 PUSPA... wahh kantoi...

p/s: bomoh? best jugak tu... hehe

eis said...

hmm..usaha tangga kejayaan.

.ib. said...

hehe.. thx eis... i will... n i will be positive! ;)

Blog Widget by LinkWithin