:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Monday, November 8

:: [167] | "entri ini tidak bertajuk *emo!~..." ::






















"...rupe2nye macam nilah rasenye bile melihat orang yg kite suke, bersame2 dengan orang yg die sayang..."

perasaan dan hati kite ni kadang2 ako rase macam main words puzzles pulak. but, without any hints! perkataan2 yang bakal terisi di dalam kotak tu adalah terpulang kepada apa yg kite rase thru times, thru pengalaman dan mengikut macam2 keadaan dan masa. sama ada menggembirakan, mendukakan, tiada apa2 kesan atau ape saje sifatnye akan kite ketahui selepas melaluinya. entahlah boleh atau tidak kite meneka apa isi kotak2 itu... boleh rasenye tapi jawapan sebenarnye adalah urusan hati kite dan Tuhan. die yg bakal menentukan. meby kite mempunyai peluang untuk mencorakkannye tapi sifat akhirnye bukan di tangan kite, bukan pilihan kite.

kadang2 kite rase yakin dengan ape yg kite rase pada certain2 mase tu, tapi hakikatnye rase itu palsu dan bukan yg sebenarnye. banyak bende tentang hati dan perasaan ni ako betul2 rase tak pasti, rase serba-salah, rase tidak tenang dan mcm2 lagi. tapi sebagai manusia, itulah tugas kite... untuk terus hidup dan membuka kotak2 kecik itu untuk melihat apa jawapan yg ade di bawahnye.


p/s: *haruslah skrg ni ako tengah buat gaye Go Mi Nam utk menyimpan rahsia di hati nan di sisi!


p/s lagi: rase lega jugak apabila permohonan utk keluarkan KWSP utk bayar PTPTN dah diluluskan, tggl tggu surat notification dr KWSP n penyata dr PTPTN je...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin