:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Friday, November 19

:: [176] | "ti gi ai peraidei... *weng2~..." ::

ape2pun sebelum masuk entry ako nak merapu jap. anggaplah ayat2 di bawah ni sebuah cerpenpen (stand for cerpen pendek!) ok~

.....................................

pada suatu petang isnin yang sejuk lagi dingin, aku melangkah ke sesuatu tempat yang aku suka pergi. pergi aku sebenarnya dengan niat untuk melihat seseorang. seseorang yang aku suka. entah bila aku mula menyukai dia. sudah lama rasanya. (aku pun malu~) <---------get rid of this, ib!!! 

sesampai sahaja aku ke tempat tersebut.










(perbualan diteruskan seperti biasa. tiada apa yang pelik terjadi. aku masih aku yang begitu. dia masih dia yang aku suka... sumpah aku akan kekal begini. diam sahaja, tanpa apa2 kata menyatakan hasrat hati ;) )

aku masih berdiri di sesuatu tempat itu dan terus melihat dia. *ok, tamat!
.....................................

"...hai Ib, welkam bek~!!!"

haha. kan best kalu dapat ucapan yang macam itu. hehe. gilalah glamourkan blog ako kalu dapat ucapan macam tu. ako sebenarnya nak jugak buat post sebab kemaruk. haha. masa untuk kemaruk dengan blog melanda balik diri ako sekarang. it happened once. and unfortunately have also stopped once sebab sipolanpalat. hahah~ (ops ib kan kau dah berjanji untuk tidak menyentuh hal itu lagi... sebab tulah pakai nama sipolanpalat! hahah~) YES, I CAN SMILE NOW! chongmaleyo, nan nomu nomu nomu haengbokeyo~ *ahh sudah, kena rasuk artis korea dah ib ni...~! ;)

banyak bende nak post ni, tapi sebabkan kat tempat kerja lagi, so ako tulis ini jelah dulu. haha. bagi melempiaskan serakah *matilah! owh bukan2, bagi menenangkan sedikit fikiran supaya boleh buat kerja. hahah~ actually tengah weng2 ni, baru je sampai KL kol 4.30am tadi. bas kol 1am. tu yang merapu sikit tu. tido kejap kunun, amek kau sampai opes kol 10am! kalu ikutkan hati nak cuti je sampai ahad tapi ako nak kemas bilik sikit ah weekend ni. dah terbungkang kangkang dah bilik ako tu. hidup segan mati tak mahu dah. hahah~ takut pulak nanti, selak2 baju ada biawak terjun atas ako pulak nanti, mahu terkejut beruk pulak. *adeh.

okkeh ciao nak pegi sembahyang jumaat~ *pekene nasik beriyani mamak hanjing pun sodap ni~


p/s: "balik terengganu kali ni sangat aman damai sebab takdek kete sangat atas jalan... damai~ *hati berbunge2!!!"

No comments:

Blog Widget by LinkWithin