:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Monday, November 8

:: [166] | "hehe... ;) ~..." ::

takdek ape nak tulih sebenarnye. 

tapi nak gak bagitahu yg hati masih berbunge2 sebab dah dapat balik kampung weekn minggu lepas. hehe. *weng2 happi! byk2 smileys (sila imaginekan ye...)


p/s: *matilah tak sabar nak balik raye haji pulak, nak pegi kuala terengganu! yehahhh!

6 comments:

Kakerou said...

kem salam kat org ganu utk aku..hihi

NaiMa said...

waa..nk dtg ganu?
jom..g makan krpk lekor!haha

.ib. said...

kakerou: hehe... boleh2... nanti ako kem salamkan... tapi bro.... sape? hehe!

.ib. said...

naima: hehe... haah. biase raye haji akan balik umah kakak kat kuale terengganu... nk makan ICT! a.k.a binatang laut celup tepung... secare byk2! haha ;) kepok nok gok!

NaiMa said...

haha..binatang laut x naik ke drt!musim ujan ni..diorg pakat nyorok lam laut..hahah

.ib. said...

hehe... tak kire... mari pakat nyelang rama2 gaga ikang... hahah!

*matilah meleleh air liur akibat terkenang ICT yg best!

Blog Widget by LinkWithin