:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Thursday, December 31

:: jemput masuk, 2010!!! ::

malam nuyer.

"...with strong heart and great aims...
all the best~"

sambil makan maggi kari + telur.
sambil minum yogurt drink berperisa tropikal.
sambil menggungges (tiru fievelski rensler!) sebatang cadburry chocolate bar dairy milk.
sambil menonton saluran 701 astro (dengan hati patah merana akibat BloggerBoy masih tidak lagi disiarkan minggu ini *DAYM* )
sambil melayan rasa mengantuk sejak pukul 7pm tadi.
sambil terkenang apakah yang sedang berlaku dgn fariz dan badiu di The Curve serta fievelski yang juga bersama-sama rakannya di sana (sungguh ako rasa kepenatan nan kemalasan melanda mengenangkan ke'congested'an yang bakal ditempuhi jika ako pergi)
sambil teringat meatball william (sebab patutnya pergi william dengan kakpah malam ini, tapi kakpah tak jadi pulak sebab kaki kebengkakan)

dan sambil-sambil itu jugaklah,
ako terfikirkan 4 azam baru ako untuk 2010 ini. iaitu:

:: 1 :: -----------------------------------------
:: 2 :: -----------------------------------------
:: 3 :: -----------------------------------------
:: 4 :: -----------------------------------------

hehe. nampak ke? tak nampak kan. sebab azam-azam tu hanya untuk ako seorang saja tahu. hehe. cukuplah ako saja yang tahu apa yang perlu ako buat untuk tahun 2010 ini. ako betul-betul harap ako dapat lakukan semua itu. so, nak ucapkan Selamat Tahun Baru and Happy New Year kepada semua...! For whatever wishes or reasons, should you live in 2010 with strong heart and great aims... all the best~

uuuuhhhhh...!!!

ako sangat mengantuk sekarang.
ako nak tidur. nampaknya tak sempat tunggu countdown ni. hehe.
countdown dalam mimpi jelah nampaknya.

krooooohhhhh......~!
sambil layan CTKD. Dalam Diamku~













p/s: "dah tue rupenye ako nih..." [gambar di atas: itu bukan bra!]

26 comments:

Ai Adachi said...

comment..

.ib. said...

*hmmmm*

happi nuyer cik lin~ ;)

Ai Adachi said...

selamat tahun baru,ib!!

.ib. said...

hehe... selamat tahun baru, jiran sekampung~ ;)

aNiSa hANg tUaH said...

selamat tahun baru

hehe..

itu bukan bra
hehe

GhOsToNe said...

slmt tahun baru!

moga azam trcapai!

Anonymous said...

jap nak conteng nihh....SELAMAT TAHUN BARU IB...SEMOGA 2010 menjanjikan sesuatu yg lebih baik dan tercapai 4 hasrat awak tu....

AZo...siapa kah?

Anonymous said...

jap nak conteng nihh....SELAMAT TAHUN BARU IB...SEMOGA 2010 menjanjikan sesuatu yg lebih baik dan tercapai 4 hasrat awak tu....

.ib. said...

anisa hang tuah:

hehe happi nuyer k... smoger bergembire dan bersemangat baru~

aah, itu bukan bra~ itu penutup mata dikala terang menjengah ;)

.ib. said...

many thx bro ghostone~

happi nuyer~
smoge azam ko tercapai gak...
hapi2...

.ib. said...

hehe...

kak amal~
finally... best2. tq kak. singgah2 lagi k...
selamat tahun baru~
smoge 2010 jugak memberi akak seribu kegembiraan dan kebahagian dan dijauhkan dr segale yg buruk...

;)

.ib. said...

kak amal,
hehe sye akan moderate dulu semue komen bru akan kluar nanti. sbb sye buat care paling senang nk komen, takyah security... just moderation je. sbb nak kasik senang komen. n lagi satu nk elak komen2 yg merapu n mengarut menjengah~

hehe ;)

Naff said...

Hepi new year ib..

.ib. said...

Happi nuyer naff~

thx ye... moge 2010 memberi kegembiraan n dijauhkan keburukan... amin~

zamfadliez said...

ala bro,kongsi2 la azam ko tuh..haha..tengok blog aku,siap citer sume to!xder secret2,hahah..adiooss..~!

.ib. said...

hehe...

slamat tahun baru bro zamfadliez~
smoge azam ko tercapai n hidup dgn baek k~

okkeh2 nanti ako cite salah satu drpnye dlm entry nanti k... hehe

;) ape program di first day tahun baru??

fievelski said...

komen#1: aku jumpa badiu ngan fariza kat situ.sekian.

komen#2: haha. mengunggeslah kau.hoho

komen#3: hoho.suka azam tahun baru yang dihitamkan ittew.

.ib. said...

Rekomen#1: hahah! fariz pun ade bgtau nampk ko ngan member2 yg stanger bg kami~ yuhuu!

Rekomen#2: yuppa, sedapnye mengungges choc bar~

Rekomen#3: apakah azam baru kamoo~?

Komen ako: hahah, saje je kan taknak post 3 komen... hehe ;) esok how?~

enuLwanie said...

sy nk ckp pe ek kat awk?
sy seronok kenal awk.
sayang awk!

.ib. said...

hehe... cik neul ni..
yeke seronok... awak tak kenal sye pun lagi kan... ape yg seronok sgtnye kenal sye... sye biase2 je... takdek yg spesel pun....

fievelski said...

boleh pulak re-komen.hoho

tiada azam tahun baru yang spesifik.rujuk belog untuk bacaan selanjutnya

.ib. said...

re-komen tu maksudnye replied, boleh? hahah!

tiada yg spesifik, adakah bermaksud azam mu itu akan come n go with the flow mcm soya bean mengalir ke peyut??

;)

fievelski said...

satu invensi perkataan adoptasi konteks inggeris yang bernas!

.ib. said...

wow... sekarang i dah tak tahu nak rekomen ape2 dah~ hahah! jadi kan 3D kiter??

fievelski said...

eleh.saja jer nak cakap kat sini kan?padahal dah tau kan jawapannya.haha

.ib. said...

:: kene apdet kesemuenye... hahah! ::

Blog Widget by LinkWithin