:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Friday, December 25

:: merry3X X'mas...!!! ::













ako nak ucapkan selamat menyambut Hari Natal dan Merry Merry Merry Christmas kpd semue yg menyambutnye... semoge bergembire dan hapi holidays jugak...!!! tak sabar nak berjimba di hujung minggu... hahah! sape2 yg patut sambut tapi tak nak sambut Christmas tu tengok2lah Christmas Carol... haha... u will find the reason y u shud celebrate jugak! hehe... .past.present.future. will be haunting u! u better celebrate... hahah!


p/s: Sherlock Holmes owh Sherlock Holmes...

4 comments:

enuLwanie said...

bila nak dating dgn sy ni..?

.ib. said...

hehe... adepun mengomen cik enul... igtkan merajuk tadi... lame menyepi... hehe...

dating? malulah~

;)

enuLwanie said...

ib la yg x dtg blog enul.
asyik enul je bertandang.
malu la..
ada air x, dahaga ni..

nape malu plak?
bukannya kuar as a couple.
kwn2 je.
nak kenal secara dekat.

.ib. said...

hehe sorry sgt eh... dh lame tak blog walking... tak sempat. sempat wat entry je. muff pun dah tak terklik... hehe

jom minum ribena... bestnye~

Blog Widget by LinkWithin