:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Thursday, August 4

:: [254] | "#BuburLambuk Idaman!" ::

Salam~
Slmt bersahur, berpuasa dan berbuka!

Mcm biasalah idaman ako time puasa hanyalah bubur lambuk home made mak ako! Terbaek wok!! Dpt maka ako akan senyap dan aman damai... Hahah!!! Sesungguhnye bubur lambuk mak ako ni tak same langsung yg kat kl ni... Kaler putih, kat kl ni byk kaler merah ako tgk. >_<

Nak jugak apdet kan dah memalam ni. Saje je nak tunjuk gambar bubur lambuk. Sambil2 layan #KpopCountdown kt one hd ni... Owh ye harini #hastrok dh psg kt umah ako! Maka bersemangat sampai xnak tido boley... Hahah...

Kbai. Jgn lupe bangun sahur k guys! Slmt~

이브™
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comment:

athirah said...

huhuh... xmkn bubur lambuk =,=

Blog Widget by LinkWithin