:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Saturday, October 23

:: [153] | " layan perasaan bodoh jap...~..." ::

entri berbentuk emosi.























asal sabtu je ako emo, asal ako emo je, hari sabtu. (wtf). sebenarnye ako okkay je, takdeklah emo sangat... cume jauh di sudut hati, ini yg tersirat. hahah!

semalam ako terdengar iklan kot ke trailer sebuah muvee ni. ayat2 die lebih kurang macam nilah... Cinta yang datang sendiri, lambat... maka, pergilah mencari cinta... BUT! die kate jugak... Cinta yang dicari akan pergi, cinta yang sejati kekal abadi... (lagi wtf!) apakah maksud disebalik ayat2 tu... *sumpah ako mencarut dalam hati untuk cuba memahami. (takpun i actually missed a sentence, perhaps a word in between kan? haha.

(whatever)

perasaan ako yang betul2 sekarang ni.

semue orang dekat ako semue dah berkapel. yang dr ako kenal dah kapel ade, yang berkapel mase ako kenal dieorang ade, n yang baru kapel pun ade. dan yg dah clash pun ade (dah takdek jodoh kan). *haih. tipulah kalu ako cakap tak jeles kan. memanglah jeles. tapi ape ako boleh buat. takkan nak suruh dieorang buat2 tak kapel depan2 ako kan. hmmm. sedikit awkward actually untuk menerima hakikat yg kawan2 baik kite kapel sesame sendiri. tapi itu yang dah tersurat kan. terpakselah ako sebagai kawan terima dan mendoakan kebahagiaan dierang. bukanlah ako tak suke tapi bila jadi macam ni, maka timbullah rase mcm ni. just being honest to myself. tapi lame2 nanti hilanglah rase tu. sekejap je.






















bilelah ako pulak nak berkapel ye... (IB! so pathetic okkay~) tapi itulah yg ako rase. bilelah agaknye Tuhan nak jumpekan ako dengan seseorang yg sukekan ako. ako suke die. hmmm. bilelah. nampaknye lepas ni kenalah ako pergi outing mencari cinta (seperti mane kate iklan tu, kalu datang sendiri maka lambatlah..) tapi yg kompiusnye, bile dicari akan pergi pulak. adeh* haih, ib, ib... sabar jelah ib.

tapi ako tahu, walaupun ako pergi tengok wayang sorang2 back to back 2 muvee sekalipun, ako tetap akan gembira. ako tetap akan happi... yeah, ib... way to go! dan ako sebenarnye okkay je... saje je emosi malam2. mcm best! ;)


p/s: segan rasenye utk keluar bersame2 kawan2 yg dulunye slalu kluar bersame2 kite, tapi skrang mereka dah kluar sebagai kapel... *mcm nak lari je.............. hmm, baik ako lari...

5 comments:

enuLwanie said...

saya pun penah rs cmtu.
keluar dgn kawan2 yg kapel ni mmg rs x best.
yela..dh la ms tu kite ni xde pkwe.
tgk pula kemesraan.
sumpah jeles rasa nak nangis!

insyallah, ada jodoh akan smpai juga.
cuma kena beranikan diri dengan perempuan.
be gentleman!

.ib. said...

yep. saye percaye dengan jodoh...

thxs ye cik enul~ ;)

AdiE said...

yeah..bercinta la bagai nak rak, kalo xde jodoh, xkn dpt bersame gak..

so, percayala pd jodoh..

http://danieldeadie.blogspot.com/

.ib. said...

so adie... what say u... pergi mencari cinta or biar die dtg sendiri??

hmmmm.... ;) thx bro!

Kakerou said...

sebagai lelaki kte kne trus berusaha..

Blog Widget by LinkWithin