:: [ .ib. : "...~ dalam dunia ni mane ade bende yg kekal, kalu hilang, hilanglah... macam mane pun kite sayang... ... ... takkan dtg balik... pandai2lah move on... ...하루하루~..." ] ::

Tuesday, May 26

:: .b.l.o.g. ::

erm....

taktaulah...

pk, pk pun taktau lagi...

kenape ako nk blog ye??? meby sebab dh tgk org lain ramai memblog??? ke sebab suke2 je cube try??? ke sebab byk sgt mase utk diisikan??? ke sebab ade tenet??? mmm....

ntahlah, skrg ramai sgt kan tgk org berblog... xbatchmates, opesmate (helwan yg sentiasa mensurf tenet pasal blog!) haha. jgn marah abg.. akak ako pun berblog utk share pasal anak die... senang orang yg jarang jumpe utk tgk pembesaran daniel... aita pun slalu update entry blog2 die... meby ako kerap jumpe blog ni time af7 hrtu kot.. sbb duk tgk kisah bual org ttg af7 tu... mcm2 cite.. best n tak sedap didgr sume ade... mcm sengal pun ade... yg suke memg adelah.. yg benci sudah pasti...! hehe...

ade gak yg jd mangsa cik non dan pak non (anonymous!) yg memberi komen tak tentu pasal tetibe dtg blog org nk kutuk2, nk serbu ntah pape... takdek keje ke lah dieorg ni, smpi terpaksa isi masa lapang dgn mende2 kecerdikan yg terhad sebegitu... org tu tak wat salah kot... nk dengki pahal... meby org2 ni tak bahagia spt si pemblog kot.. kesian.

paling best blog ni utk dptkan lagu2, video2 yg dishare oleh sesetgh golongan manusia yg baek hati... memg bestlah... ade gak yg share utk xchange which i tink is so fair lah... kan. selain gune torrent utk donlot... (torrent lg best!) hehe...

em... pada pendpt otaklah kan, ako rase ako nk tulis blog ni sbb nk luahkan, nak sampaikan, nak keluarkan, nak dapatkan... seme2lah ape yg nk dikongsi... meby dgn menulis mcm ni ako dpt sumting kan.. idea ke... dpt solution ke... so guys gunalah tech yg ade ni dgn waras... pikirlah ape yg korang nk... gune dgn baek!



p/s: tak sbr nk entry byk2 sbb byk cite tp tak brp nk ade maselah... hehe... ;)

4 comments:

.ib. said...

komen sendirik! huahuahahhh.... LOL!

aida said...

olooolooo...
sian ib...
promote blog hang ni kat fb ...
br ramai tau...

ON p.r.o.m.o.t.e :)

Haeldy said...

hehe...

ON BLOG!

.ib. said...

sbnarnye nk biar entry byk sket,n best2.. Hehe. Ok nant ako pomot kt fb kt ym seme.. Thx!

Blog Widget by LinkWithin